زنان

 

ما زنان از جنس نور هستیم , و روشنایی می بخشیم . ما مهربانی و عطوفت هستیم و به این زمین افتخار داده ایم .ما فرشتگانی هستیم که به شکل انسان به زمین آمده ایم .
هنگام تولد زیبا ترین و لطیف ترین واژ ه عالم را نام می گذارند .

احساسات ما و بدن ما با تمام هستی در ارتباط است حتی جذرومد دریاها باعث شادی ما می شود . بدن ما با ماه تغییر می کند , ما مثل ماه هستیم .

ما اوج هنر و خلاقیت هستیم . با هیچ وسیله ای همه چیز می سازیم .ما شهودی ترین موجود کره زمین هستیم .وقتی پیر می شویم واقعا ما اعلم زمین هستیم . به همه راه و رسم زندگی کردن را می آموزیم .در ما پیری فقط ظاهری است , ولی روح ما هر روز زیبا تر , پر نور تر و لطیف تر می شود .

آن زمان که به فرزند مان مهربانی و محبت کنیم , تا آخر عمر آنها را خوشبخت کرده ا یم .
و او را از عطر خوش محبت مادری بهرمند ساخته ایم .ما در مهربانی , عاطفه و بخشایش به خدا نزدیک تر هستیم .

ما بچه می زاییم و به او زندگی عطا می کنیم . ما مثل مریم مقدس(س) معجزه خلقت هستیم .ما فقط عشقیم و از همه نیکی ها سر شاریم .ماخالقیم , از هیچ همه چیز می سازیم .از زیبایی های که در وجود ما نهفته است , فرشتگان نیز بر ما غبطه می خورند .

در راه عرفان و رسیدن به خداوند,زنان می توانند با سرعت بیشتری به درجات متعالی برسند .ما به هر چیز ظریف و دقیق نگاه می کنیم نگاه ما خیلی زیبا و بااحساس است . از دل هر جیز خصوصیتی زیبا را پیدا می یابیم و آن را بیان می کنیم .

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد