عیسی پیامبر دوست داشتنی من


من عاشق عیسی هستم ، به همین دلیل است که پیروان آن پیامبر الهی را نیز بسیار دوست دارم.

آنچه که می نویسم برگرفته از قرآن کریم ، انجیل شریف و تصورات من است.

عیسی پیامبری بوده که توانسته در مواقع مختلفی به دنیای ما بیاید و همچنین به عالم حقیقت باز گردد قبلا اشاره کرده بودم در زمان قبل از تولد بر مادر مقدس خود ظاهر شود و خود را معرفی نماید که من عیسی پیامبر خدا و توسط شما به دنیا می آیم.

مرگ عیسی ( از دست دادن کالبد فیزیکی ) در اواخر عمر ایشان روی می دهد کالبد فیزیکی آن بزرگوار همچون تولد خودش شگفت انگیز می باشد . بعد از مرگ دوباره بر می خیرد و به زمین بر می گردد و با کالبد غیر مادی و حقیقی خود . طبق فرموده مسیحیان عزیز "عیسی می خواهد به صلیب کشیده شود تا گناه انسان را بشورد" . در مراجعت دومی همه حواریون می دانستند که عیسی است ولی بسیار پر نورتر و زیباتر . طوری که بعضی مواقع از نظر ها غیب می شود ( فاقد کالبد فیزیکی بود ) . حضرت عیسی بین حواریون می آید و می فرمایید که من فردا به صلیب کشیده می شوم  یکی از حواریون می گوید چگونه امکان دارد؟ آن حضرت می فرماید قبل از بانگ خروس، تو نیز مرا سه بار انکار می کنی .

آن حواری درست سه بار حضرت عیسی را انکار می کند چون عیسی با کالبدی غیر مادی و بسیار نورانی تر دوباره برگشته بود. بلی نادانان آن روزگار عیسی را به صلیب می کشند و جالب آنجاست که عیسی به حواریون می فرمایید که من بعد از چند روز ( به گفته مسیحیان 5 روز) دوباره برمی گردم. و همین گونه می شود بر می گردد، همه حواریون به او دوباره ایمان می آورند عبسی می فرمایید به من دست بزنید و ببینید که من همان عیسی هستم. و بعد از خداحافظی از آنها، دوباره غیب می شود.

پیروان حضرت موسی (ع) مورد لطف پیامبر گرامی ما واقع می شود به تصور من چون آنها به حضرت عیسی بدی کرده اند و آن حضرت از پذیرششان خودداری می کند.

به جرأت می توانم بگویم سخت ترین مطلبی بوده که من نوشته ام و جمله بندی ناقص و با مفهوم ناکامل . جا دارد از خواننده گرامی کمال عذر خواهی را بنماییم. ( آوردن بسیاری از مفاهیم در قابل جمله برایم سخت بوده است.)

نظرات 1 + ارسال نظر
سجاد چهارشنبه 29 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 02:05 ب.ظ http://www.tfn.blogsky.com

با ذوق و شوق نوشتی؟ خوب بود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد