صمیمیت با آقایان

خصوصیات آقایان را نیاز است که بشناسیم : آقایان بیشتر از ما به فضا و استقلال احتیاج دارند , اگر این فضا و استقلال را به آنها ندهیم آنها احساس خفگی می کنند . خیلی از خانم ها فکر می کنند هر قدر در کار آقایان دخالت کنند باعث صمیمیت می شود , که این نادرست می باشد . با این کار آقایان فکر می کنند مثل بجه با آنها رفتار می شود . اکیدا" توصیه می کنم اجازه دهید کار ها یشان را خودشان انجام دهند .

دومین موردی که آقایان به آن احتیاج دارند اعتماد است به آقایان اعتماد داشته باشید اگر به آنها اعتماد کنید مطمئن باشید به نفع شماست.

یکی از موضو عاتی که باعث می شود ازدواج شیرین شود تشکر می باشد این مورد در باره’ آقایان بیشتر اهمیت دارد , خانم ها از کاری و تلاشی که آقایان می کنند تشکر و قدر دانی کنید این کار باعث می شود معجزه ای در زندگی شما بوجود آید.

 مورد بعدی که ازدواج را شیرین می کند از توانمندی های که شو هر تان دارد بگویید مثلا" بگویید: "قدرت مدیریت شما در اداره’ خیلی خوب است ." مطمئن باشید شوهر شما حتما" در یک زمینه از قدرت بالای برخوردار است ,آن مورد را پیدا کنید . در آن زمینه از شوهرتان تعریف کنید

 خانم ها یک توصیه خیلی مهم دارم و آن اینست :

 آقایان را بهیچ وجه امر و نهی نکنید

 این مورد در تمام آقایان از جمله پسرتان صادق است . سعی کنید در مورد خرید یا هر چیز دیگری فقط جنبه اطلاع بگوید چون یکی از خصوصیات آقایان توانمندی بالا برای حل مشکلات دارند . اگر به آنها امر ونهی کنید عملا" باعث می شوید این توانمندی را نادیده بگیرید و آنها را به دید خودتان نگاه کنید .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد